۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۸۷۸۱۲
سرانجام بعد از سالها انتظار، طرح بی نظیر ارزش مالکانه با پیگیری های مجدانه مقام عالی وزارت از امروز اجرایی گردید و معلمان بازنشسته عضو صندوق پس از 28 سال سهامدار شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۴

انتظار 12 ساله فرهنگیان به پایان رسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عضو و سخنگوی هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان امروز از آغاز مرحله اول تخصیص سهام مربوط به ارزش مالکانه به بازنشستگان عضو صندوق خبر داد و اعلام کرد: در جلسه امروز هیات موسسه مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، مصوب گردید که در فاز نخست اجرای این طرح بزرگ، 10 درصد از دارایی های صندوق در قالب سهام به اعضای مشمول طرح ارزش مالکانه واگذار شود.

در جلسه امروز هیات موسسه مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، مصوب گردید که در فاز نخست اجرای این طرح بزرگ، 10 درصد از دارایی های صندوق در قالب سهام به اعضای مشمول طرح ارزش مالکانه واگذار شود.

دکتر مهدی پندار با قدردانی از تدابیر و پیگیری های ویژه دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و رییس هیات امنای صندوق و همچنین با تشکر از تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی مدیرعامل و تیم مدیریتی و اعضای هیات امنا و اعضای جدید و سابق هیات مدیره موسسه در طول یک سال و نیم اخیر افزود: پس از دریافت تاییدیه دستگاه‌های تخصصی و نظارتی کشور، طبق وعده ای که به فرهنگیان عزیز داده شده بود، مرحله اول تخصیص سهام ارزش مالکانه از امروز وارد فاز اجرایی می شود.

عضو و سخنگوی هیات مدیره صندوق با اشاره به اینکه طرح ارزش مالکانه جزو مطالبات و خواسته‌های اصلی و دیرین فرهنگیان عضو صندوق بوده است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته، مقرر گردید سبدی از سهام شرکت‌های بورسی متعلق به گروه صندوق بعلاوه سهام یکی از شرکت های پتروشیمی صندوق تقریبا معادل ده درصد از دارایی های موسسه واگذار گردد.

عضو هیات مدیره صندوق ذخیره با اشاره به اینکه با تدابیر وزیر محترم آموزش و پرورش در فازهای بعدی اجرای طرح ارزش مالکانه، سهم بیشتری از دارایی های صندوق به فرهنگیان عضو تخصیص خواهد یافت افزود: در این مرحله به هر فرهنگی بازنشسته براساس میزان واریزی و مدت عضویت در صندوق از یک تا بیش از 21 هزار سهم تعلق خواهد گرفت.

انتظار 12 ساله فرهنگیان به پایان رسید!

بازنشستگان محترم عضو صندوق از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی mb.szf.ir در بخش ارزش مالکانه، یا با نصب و ورود به سوپراپلیکیشن فرهنگیان در قسمت صورت وضعیت مالی، تعداد سهام تخصیص یافته را مشاهده کنند.

دکتر پندار اظهار داشت: بازنشستگان محترم عضو صندوق از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی mb.szf.ir در بخش ارزش مالکانه، یا با نصب و ورود به سوپراپلیکیشن فرهنگیان در قسمت صورت وضعیت مالی، تعداد سهام تخصیص یافته را مشاهده کنند و اطلاعات سهامداری خود در قالب ورق سهام را در اختیار بگیرند.

دکتر پندار در خصوص نحوه مدیریت سهام ارزش مالکانه نیز گفت: جزییات نحوه مدیریت و فروش سهام نیز پس از طی مراحل فنی و اجرایی، به اطلاع فرهنگیان محترم خواهد رسید.

سخنگوی هیات مدیره موسسه با اشاره به اینکه در حال حاضر در مجموع بیش از یک میلیون و ششصد هزار فرهنگی عضو صندوق داریم که حدود 870 هزار نفر از آنها بازنشسته مشمول طرح ارزش مالکانهمی باشند یادآور شد: صندوق ذخیره یکی از نهادهای مطمئن برای سرمایه‌گذاری فرهنگیان است که اعضای آن می‌توانند از سودآوری و ثروت‌آفرینی این مجموعه بهره‌مند شوند. بنابراین اعضای فعلی صندوق با افزایش میزان واریزی خود تا سقف 5 درصد و فرهنگیان غیر عضو با عضویت در صندوق از مزایای این بنگاه بزرگ اقتصادی که متعلق به خود فرهنگیان است برخوردار گردند.

شایان ذکر است در جلسه امروز هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، برگ موقت سهام شرکت سرمایه گذاری سرمایه گستر سهند در راستای اجرای طرح ارزش مالکانه به صورت نمادین به دکتر محمد علی امیری فرهنگی پیشکسوت و رییس هیات مدیره شرکت فرایند از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اهدا گردید./ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

برچسب ها: فرهنگیان معلمان صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار